Технічні характеристики двигуна
Модель двигуна: | | KD6105ZG (KAMA) |
Тип палива: | | дизель |
Тип запуску: | | Електростарт |
Тип двигуна: | | 4х-тактний |
Витрати палива: | | 28.6 л / ч |
Час безперервної роботи: | | 10 ч |
Обсяг паливного бака: | | 286 л |
Система охолодження: | | водяна |
компресія: | | 17.5 |
Робочий об'єм двигуна: | | 6494 куб.см |
Рівень шуму: | | 66 дБ |
Захист двигуна при низькому рівні масла: | | да |
Індикатор рівня паливного бака: | | да |
Обсяг масла в картері двигуна: | | 18.5 л |
Число оборотів двигуна: | | 1500 об / хв |
Фізичні характеристики
вага: | | 1900 кг |
Габарити: | | 270x114x166 см |
Шумозахисні кожух: | | да |
Опис товару:
Трифазний генератор KIPOR KDE100SSP3 розроблений на базі двигуна KAMA KD6105ZG. Паливний бак вміщує 286 літрів дизельного пального, однієї заправки якого вистачає для десяти годин автономної роботи. Пристрій має потужну систему самодіагностики несправностей, а також кнопку аварійного відключення. Завдяки зручній цифровий панелі електростанція дуже зручна в управлінні, там же відображаються основні показники її навантаження. До того ж, генератор відповідає вимогам екологічної безпеки, тому що його система згоряння виробляє мінімальне число викидів.
Область застосування:
Модель KIPOR KDE100SSP3 розроблена спеціально для роботи в складних кліматичних умовах. До того ж, вона має низький рівень видаваного шуму, тому добре підходить для установки в людних місцях, наприклад на торговій площі.
Особливості та можливості:
- Оригінальна запатентована система циркуляції повітря;
- Екологічно безпечний продукт;
- Ультратихий захисний кожух дозволяє використовувати пристрій в людних місцях, а також захищає пристрій від несприятливих погодних умов;
- Високоякісний двигун, спеціально розроблений для дизельних генераторів;
- Генератор дає більш високу якість вихідного струму 220/380 В;
- Функція перемикання двигуна в економічний режим витрати палива дозволяє управляти роботою генератора при малому навантаженні;
- Істотна економія палива завдяки електронному регулятору обертів двигуна в залежності від навантаження.