Двоциліндровий бензиновий двигун загального призначення LIFAN 2V80F-A - це новинка, яку сміливо можна віднести до категорії найбільш «просунутих» агрегатів серед однотипної техніки.
У систему примусового охолодження є додатковий елемент у вигляді масляного радіатора, що дозволило розширити температурний діапазон використання двигуна без небезпеки його перегріву, а також дозволяє розміщувати двигун в компактних закритих просторах (якщо вимагають умови), але з обов'язковим забезпеченням природної припливно-витяжної вентиляції.
Крім наявності системи електрозапуску (стартер + інтегрований модуль управління з ключем запалювання в комплекті), пропонована комплектація двигуна також має нетипову для більшості аналогів опцію – ручний стартер або кікстартер. Дане доповнення особливо оцінять ті, хто буде експлуатувати агрегат в умовах, коли акумуляторна батарея, що «сіла», - це проблема можливості активації агрегату і подальшої роботи. В умовах використання двигуна як мотор баркаса або човна немає небезпеки «не завестися», якщо батарея розрядиться. Тобто привід ручного стартера на LIFAN 2V80F-A однозначно гарантує спокій власника з точки зору можливості запуску практично будь-якої позаштатної ситуації.
Даний двигун може працювати на неетильованому бензині АІ-92 (звичайно за умови, що октанове число дійсно відповідає зазначеному), що, безсумнівно, полегшує можливості його використання.
Увага!!!! Обов'язковою умовою, перед встановленням даного агрегату та його використання, є те, що кріпильна платформа повинна знаходитись у строго горизонтальній площині та без ухилу в якусь із сторін! Заводити і використовувати двигун можна тільки в вертикальному положенні на рівній горизонтальній основі і заборонено його нахиляти!!! Даний агрегат розрахований на обов'язкове використання високоякісної олії для 4-тактних двигунів з повітряним охолодженням! Необхідно суворо дотримуватись і відстежувати рівень масла і не перевищувати його обсяг (1.4 л) при підготовці його до роботи та при плановій зміні масла у двигуні. У двигуні прердусмотрен счуп-рівень для забезпечення зручного контролю рівня масла в двигуні. Використання недорогих та низькоякісних мастильних матеріалів суттєво знизить ресурс мотора та призведе до виходу з ладу агрегату. Крім цього в конструкцію доданий масляний фільтр картриджного типу, який рекомендується змінювати при кожній плановій заміні масла.
У період обкатки перша заміна оливи через 20 мотогодин, а потім кожні 50 або 1 раз на рік, залежно від того, яка з подій настане раніше.