Вакуумний насос - це багатофункціональний пристрій, що використовується для діагностики систем автомобілів і технологій, робота яких заснована на тиску або зниженому тиску. Він оснащений аксесуарами, які дозволяють використовувати його практично в кожному двигуні або системі.
Насос YT-0674 оснащений перемикачем, який в залежності від положення дозволяє створювати вакуум або тиск.
Переміщення перемикача в напрямку виходу насоса призведе до створення вакууму під час перекачки. Перемикач, переміщений в бік ручки, призведе до створення тиску під час відкачування.
Діапазон вимірювання: від -1 до 3 бар
За допомогою насоса ви можете проводити діагностику, серед іншого такі системи і системи:
Комп'ютеризоване обладнання управління двигуном:
- датчик барометричного тиску (BARO)
- система ПВХ
- система рециркуляції відпрацьованих газів (EGR)
- товстоплівкові датчики тиску (MAP)
Пристрої управління запалюванням:
- вакуумне запалювання
- клапан уповільнення: SDV,
система RCV гальма:
- класичні гальма
- гальма з АБС
- повітряні гальма
- гальмівні магістралі
- підсилювач гальм
Інші системи:
- кондиціонер
- круїз контроль
- паливний бак і паливна система
- вакуумна система закриття дверей
діагностика
рециркуляції вихлопних газів (EGR) Клапан системи EGR є прикладом клапана з вакуумним приводом. При відсутності вакууму клапан закривається, і вихлоп не виходить з клапана. Якщо на клапан подається вакуум, він відкривається, забезпечуючи рециркуляцію відпрацьованих газів.
Діагностика товстоплівкових датчиків тиску (MAP)
• Для того щоб насос і систему резервуарів, як для гальмівних супортів, перш ніж підключати до вакуумному з'єднанню датчика.
• Натискайте важіль насоса, поки стрілка не покажеться -0,5 бар. Закінчите прокачування і спостерігайте за покажчиком, він повинен бути стаціонарним. Якщо покажчик переміщається, це вказує на пошкодження датчика MAP.
• Під час роботи датчик MAP відправляє сигнали зворотного зв'язку на керуючий комп'ютер. Частота сигналу становить від 85 до 160 Гц в залежності від рівня вакууму. Частотомір необхідний для вимірювання частоти, він повинен бути підключений відповідно до інструкцій датчика і вимірювача.
Прокачування гальмівних супортів.
• Переконайтеся, що компенсаційний бак гальмівної системи заповнений рідиною до номінального обсягу.
• Виконайте
деаерацію в наступному порядку: - головний циліндр, якщо він обладнаний вентиляційним клапаном
- гальмівні супорти в порядку від найближчого до головного циліндру до найдальшого
• Підключіть короткий гнучкий шланг до з'єднання, розташованому на нижній частині кришки бака насоса.
• Закрийте бак насоса кришкою.
• Підключіть довгі гнучкі шланги до з'єднань кришки. Кінець одного з довгих шлангів повинен бути з'єднаний з насосом, а інший - з дихальним клапаном (супортом) гальмівного супорта. При необхідності використовуйте адаптер.
• Натисніть на важіль насоса 10-15 разів, щоб створити негативний тиск в резервуарі насоса.
• Відкрутіть дихальний клапан на 1/4 - 1/2 обороту, щоб бак насоса був заповнений рідиною до висоти близько 5 см. Затягнути дихальний клапан.
• Відключіть шланг насоса від дихального клапана, процедура затиску затиску завершена.
• Перед повторенням процедури видалення повітря з наступного затиску, спорожните бак насоса від гальмівної рідини і долийте рівень гальмівної рідини в гальмівній системі до номінального рівня.