Дизельні одно- і багатоциліндрові двигуни «ДТЗ» класичної компонування з вертикальним розташуванням циліндрів, поздовжнім розташуванням колінчастого вала і водяним охолодженням дозволяють безпосередньо підключати їх до трансмісії трактора або до іншого корисного навантаження через стандартне зчеплення дискового типу, відключається, або через клинопасової передачі за допомогою перехідника зі шківом. Одноциліндрові двигуни цієї серії мають систему водяного охолодження циркуляційного типу, а на 2-х, 3-х і 4 циліндрових двигунах встановлюються спеціальні водяні насоси. Всі двигуни оснащені електростартер, генераторами змінного струму і багатолопісніми вентиляторами типу «крильчатка». Одноциліндрові двигуни додатково укомплектовані радіатором системи водяного охолодження, повітряним фільтром і випускною трубою з глушником.
Універсальні чотиритактні двигуни внутрішнього згоряння «ДТЗ» давно і добре відомі в Україні, відрізняються високою якістю виготовлення, великою питомою потужністю, економічністю, надійністю в роботі, витривалістю і невибагливістю в експлуатації, простотою в обслуговуванні.
Найбільш часто вони знаходять застосування в транспортних засобах і самохідних агрегатах різного призначення - тракторах, мотоблоки, мотокультиватори, косарках, спеціальних шасі. А також в якості автономного мотопрівода для стаціонарних і пересувних механізмів і агрегатів: електростанцій, компресорів, верстатів, насосів, вентиляторів, сільськогосподарського обладнання, іригаційних та зрошувальних систем, лебідок, конвеєрів, транспортерів і інших вантажопідйомних пристроїв. Висока потужність і мала вага дозволяють використовувати ці двигуни для будівельного обладнання та для водного транспорту - човнів, катерів, невеликих яхт.
По конструкції двигуни «ДТЗ» підрозділяються на бензинові і дизельні, одноциліндрові і багатоциліндрові, з вертикальним або горизонтальним розташуванням циліндрів, з водяним або повітряним охолодженням. Двигуни з повітряним охолодженням простіше по конструкції, мають меншу вагу, дешевше в придбанні та експлуатації. Двигуни із водними охолоджувачами значно менш залежні від температури зовнішнього середовища, ніж двигуни з повітряним охолодженням, і можуть стабільно працювати під навантаженням довго не перегріваючись.
Бензинові двигуни характеризуються низьким рівнем вібрації і шуму, великою питомою потужністю, добре витримують високі обороти, легко заводяться при низьких температурах, менш вимогливі до якості палива, прості в обслуговуванні.
До безперечних достоїнств дизельних двигунів відносяться їх висока економічність, велика довговічність, стабільність крутного моменту в широкому діапазоні оборотів колінчастого валу, в тому числі на низьких оборотах. Відсутність системи запалювання робить дизельні двигуни «
Універсальні чотиритактні двигуни внутрішнього згоряння «ДТЗ» давно і добре відомі в Україні, відрізняються високою якістю виготовлення, великою питомою потужністю, економічністю, надійністю в роботі, витривалістю і невибагливістю в експлуатації, простотою в обслуговуванні.
Найбільш часто вони знаходять застосування в транспортних засобах і самохідних агрегатах різного призначення - тракторах, мотоблоки, мотокультиватори, косарках, спеціальних шасі. А також в якості автономного мотопрівода для стаціонарних і пересувних механізмів і агрегатів: електростанцій, компресорів, верстатів, насосів, вентиляторів, сільськогосподарського обладнання, іригаційних та зрошувальних систем, лебідок, конвеєрів, транспортерів і інших вантажопідйомних пристроїв. Висока потужність і мала вага дозволяють використовувати ці двигуни для будівельного обладнання та для водного транспорту - човнів, катерів, невеликих яхт.
По конструкції двигуни «Кентавр» підрозділяються на бензинові і дизельні, одноциліндрові і багатоциліндрові, з вертикальним або горизонтальним розташуванням циліндрів, з водяним або повітряним охолодженням. Двигуни з повітряним охолодженням простіше по конструкції, мають меншу вагу, дешевше в придбанні та експлуатації. Двигуни із водними охолоджувачами значно менш залежні від температури зовнішнього середовища, ніж двигуни з повітряним охолодженням, і можуть стабільно працювати під навантаженням довго не перегріваючись.
Бензинові двигуни характеризуються низьким рівнем вібрації і шуму, великою питомою потужністю, добре витримують високі обороти, легко заводяться при низьких температурах, менш вимогливі до якості палива, прості в обслуговуванні.
До безперечних достоїнств дизельних двигунів відносяться їх висока економічність, велика довговічність, стабільність крутного моменту в широкому діапазоні оборотів колінчастого валу, в тому числі на низьких оборотах. Відсутність системи запалювання робить дизельні двигуни «
Універсальні чотиритактні двигуни внутрішнього згоряння «Кентавр» давно і добре відомі в Україні, відрізняються високою якістю виготовлення, великою питомою потужністю, економічністю, надійністю в роботі, витривалістю і невибагливістю в експлуатації, простотою в обслуговуванні.
Найбільш часто вони знаходять застосування в транспортних засобах і самохідних агрегатах різного призначення - тракторах, мотоблоки, мотокультиватори, косарках, спеціальних шасі. А також в якості автономного мотопрівода для стаціонарних і пересувних механізмів і агрегатів: електростанцій, компресорів, верстатів, насосів, вентиляторів, сільськогосподарського обладнання, іригаційних та зрошувальних систем, лебідок, конвеєрів, транспортерів і інших вантажопідйомних пристроїв. Висока потужність і мала вага дозволяють використовувати ці двигуни для будівельного обладнання та для водного транспорту - човнів, катерів, невеликих яхт.
По конструкції двигуни «Кентавр» підрозділяються на бензинові і дизельні, одноциліндрові і багатоциліндрові, з вертикальним або горизонтальним розташуванням циліндрів, з водяним або повітряним охолодженням. Двигуни з повітряним охолодженням простіше по конструкції, мають меншу вагу, дешевше в придбанні та експлуатації. Двигуни із водними охолоджувачами значно менш залежні від температури зовнішнього середовища, ніж двигуни з повітряним охолодженням, і можуть стабільно працювати під навантаженням довго не перегріваючись.
Бензинові двигуни характеризуються низьким рівнем вібрації і шуму, великою питомою потужністю, добре витримують високі обороти, легко заводяться при низьких температурах, менш вимогливі до якості палива, прості в обслуговуванні.
До безперечних достоїнств дизельних двигунів відносяться їх висока економічність, велика довговічність, стабільність крутного моменту в широкому діапазоні оборотів колінчастого валу, в тому числі на низьких оборотах. Відсутність системи запалювання робить дизельні двигуни «ДТЗ» краще під час роботи в умовах підвищеної вологості, забруднення або при небезпеці попадання водяних бризок.
»Краще під час роботи в умовах підвищеної вологості, забруднення або при небезпеці попадання водяних бризок.
»Краще під час роботи в умовах підвищеної вологості, забруднення або при небезпеці попадання водяних бризок.
кількість циліндрів | 3 |
Номінальна потужність, к.с. (КВт) | 24 (17,65) |
Номінальна частота обертання вихідного вала, об / хв | 2350 |
Середня витрата палива, г / кВт * год | 268 |
Споряджена маса, кг | 234 |