ДВИГУН | одноциліндровий чотиритактний |
ТИП ПАЛИВА | ДИЗЕЛЬ |
МАКСИМАЛЬНА ПОТУЖНІСТЬ, Л.С. / КВТ (ПРО / МІН) | 8,5 / 6,3 (3600) |
РОБОЧИЙ об'єм двигуна, см | 343 |
МАКСИМАЛЬНАЯ ЧАСТОТА обертання коленвала, ОБ / ХВ | 4000 |
ВИТРАТА ПАЛИВА (МАКСИМАЛЬНИЙ), Л. / Ч. | 1,1 |
ЄМНІСТЬ паливного бака, Л. | 3,5 |
СИСТЕМА запуску двигуна | РІЧНИЙ СТАРТЕР |
СИСТЕМА ОХОЛОДЖЕННЯ ДВИГУНА | ПОВІТРЯНЕ ОХОЛОДЖЕННЯ примусового ТИПУ |
КІЛЬКІСТЬ ПЕРЕДАЧ, ВПЕРЕД / НАЗАД | 3/1 |
ПРИВІД | Шестереночние, ДВІ конічної передачі |
СЦЕПЛЕНИЕ | Багатодискова В МАСЛЯНОЇ ВАННІ |
РЕДУКТОР ФРЕЗИ | Черв'ячні зубчасті передачі |
Діаметр РОТОРА ФРЕЗИ, ММ | 360 |
КІЛЬКІСТЬ СЕКЦІЙ ФРЕЗИ, ШТ. | 8 = (2 + 1 + 1) + (2 + 1 + 1) |
КІЛЬКІСТЬ НОЖЕЙ ФРЕЗИ, ШТ. | 32 |
МАКСІМАЛЬНАЛЬНАЯ ЧАСТОТА ОБЕРТАННЯ ФРЕЗИ, ОБ / ХВ | 150 |
РОБОЧА ШВИДКІСТЬ ФРЕЗЕРУВАННЯ, КМ / Ч | 4,7 |
ШИРИНА культивація, ММ | 580, 870, 1160 |
ГЛИБИНА культивація, ММ | 100-200 |
КОЛЕСА | 2 ШТ., ПРОВІДНІ, ПНЕВМАТИЧНІ ШИНИ 4.00-10 ( "ЯЛИНКА") |
Колія ТРАНСПОРТНИХ КОЛЕС, ММ | 315, 420, 530 |
МАКСІМАЛЬНАЛЬНАЯ ЧАСТОТА ОБЕРТАННЯ ТРАНСПОРТНИХ КОЛЕС, ОБ / ХВ | 150 |
РУЛЬОВЕ УПРАВЛІННЯ | ПЛАВНО регульовані по висоті і РОЗІ ПОВОРОТУ, С МОЖЛИВІСТЮ РОЗВОРОТУ НА 180 ГРАДУСІВ |
причіпного пристрою | Неповоротні СКОБА З ВЕРТИКАЛЬНИМ шкворни |
Габарити УПАКОВКИ (Д / Ш / В), ММ | 700 Х 450 Х 330 і 500 Х 450 Х 500 |
МАКСИМАЛЬНІ Габарити В СБОРЕ (Д / Ш / В) БЕЗ ОБЛІКУ підйому КЕРМА, ММ - НА КОЛЕСАХ- НА фрези | 1700 Х 710 Х 1140 |
ВАГА БРУТТО, КГ | 150 |
ВЕС У СБОРЕ (БЕЗ ПАЛИВА), КГ | 134,5 |
КОЛІР | СИНІЙ, ЗЕЛЕНИЙ, ЧОРНИЙ |
Мотоблок ДТС 585Д відрізняється від інших універсальних садово-городніх мотоблоків ДТС середнього класу, перш за все, двигуном: на ньому встановлений надійний, потужний (8,5 л. С.) І економічний дизельний мотор добре себе представленим марки Lifan. Відповідно, мотоблока відносяться і всі інші переваги дизельного двигуна: витривалість, тяговитість, здатність стабільно працювати при значних перепадах навантаження. А з урахуванням високої якості виготовлення двигунів Lifan і нової тришвидкісні коробки передач, модель ДТЗ 585Д обґрунтовано претендує на роль безумовного лідера серед аналогічних дизельних мотоблоків з повітряним охолодженням.
За конструкцією і управлінням мотоблок ДТС 585Д схожий на інші мотоблоки ДТЗ, скомпоновані за класичною схемою з верхнім подовжнім розташуванням двигуна, безпосередньо зістикований з коробкою передач, і оснащені потужним редуктором з конічними шестернями. Серед основних переваг цієї моделі можна відзначити наступні:
Додаткова знижена передача дає відчутну перевагу в тому плані, що в разі необхідності на ній можна рухатися полем спокійно і розмірено - 1,5-2,5 км / год, а не бігти, ледь встигаючи, як за багатьма мотоблоками інших марок з швидкістю 5 -7 км / ч.
Дизельний мотоблок ДТС 585Д призначений для обробки ділянок поля площею від декількох десятків соток до півтора гектара або до 3,5 гектарів садів і виноградників. Однак, завдяки можливості змінювати ширину захвату ґрунтофрези, маневреність значно збільшується, і його з успіхом можна застосовувати в місцях, куди складно або неможливо заїхати трактором, в тому числі у парканів, стовпів, стовбурів дерев, між виноградниками, під кущами, на грядках, на квіткових клумбах, в теплицях тощо.
Давайте докладніше розберемося в перевагах цього мотоблока.
Найважливіша перевага мотоблоків ДТЗ - абсолютно нова коробка передач, має не дві, а три передачі для руху вперед і одну передачу назад. У разі виконання робіт по навісним обладнанням, наприклад, з окучник, картоплесаджалки або іншим подібним знаряддям, практично всі аналогічні мотоблоки не можуть рухатися повільніше, ніж зі швидкістю 4-6 км / год, що сильно ускладнює їх використання. На відміну від них, мотоблок ДТС 585Д на першій зниженій передачі має швидкість 2,0-2,2 км / год - оптимальний варіант: не дуже швидко, але й не занадто повільно.
Трьохшвидкісні коробка дозволяє вибрати потрібну швидкість для різних умов роботи в польових умовах, а значить, виконувати обробку грунту набагато якісніше, комфортніше. За такої умови мотоблок зберігає можливість застосування в якості транспортного засобу. І до того ж це подовжує термін служби мотоблока завдяки оптимізації навантаження на двигун і трансмісію. Ґрунтофреза на першій передачі буде обертатися зі швидкістю майже 25 об / хв і розбивати грунт на досить великі фрагменти, забезпечує хорошу вентиляцію і збереження вологи.
Друга передача відповідає швидкості обертання фрези 45-50 об / хв і прекрасно підходить для культивації багатьох типів грунтів, які за такої умови розбиваються на шматки середньої фракції. Швидкість руху на транспортних колесах на другій передачі становить 3,5-4,0 км / ч.
Третя передача дає максимальну частоту обертання валу редуктора - 65 об / хв і більше. В цьому режимі культивації грунт подрібнюється фрезою на дрібні фрагменти. Це потрібно, наприклад, коли потрібно перемішати разом з грунтом рослинні залишки або отримати особливо м'який верхній шар для посіву насіння. Також третя передача найбільш часто використовується при виконанні транспортних операцій, оскільки швидкість руху на ній може досягати 5,5-6,0 км / ч.
Силовий агрегат мотоблока, як було на самому початку, скомпонований за класичною схемою з поздовжнім розташуванням двигуна і потужним редуктором з конічними шестернями. Двигун дизельний, 4-тактний, з повітряним охолодженням. Потужність двигуна 8,5 л. С. (6,25 кВт), цього достатньо для культивації багатьох типів грунтів, за винятком кам'янистих. Навіть якщо в грунті присутні рослинні залишки або бур'яни, вони без проблем подрібнюються роторної ґрунтофрезою. Головне - вчасно очищати ножі фрези.
Дизельний двигун Lifan з повітряним охолодженням простий і надійний. Для полегшення запуску передбачений декомпресор, а для запуску при низькій температурі повітря є спеціальний отвір для заливки в клапанну коробку невеликої кількості моторного масла. Двигун економічний, невибагливий і витривалий, може довгий час працювати з повним навантаженням, хоча в дуже жарку погоду вимагає періодичних зупинок для охолодження. Найбільш нагрівається частина силового агрегату - глушник: він закритий захисною решіткою, щоб уникнути опіку при випадковому дотику.
Металевий паливний бак має ємність 4,5 літра, цього цілком достатньо для роботи протягом 6-7 годин при максимальному навантаженні або 2-3 години в режимі максимального навантаження. Горловина бака забезпечена надійною кришкою з різьбовій фіксацією. В кришку вбудований сапун, який вирівнює тиск в баку в міру його спустошення. Також в горловині бака міститься сітчастий полімерний фільтр, що виключає потрапляння в бак сторонніх предметів в процесі заправки паливом. А в самому баку розташований паливний фільтр тонкого очищення зі змінним фільтруючим елементом. Такий високий ступінь очищення палива значно продовжує термін служби паливної апаратури і поршневої групи двигуна.
Також двигун оснащений ефективним чотириступінчатим повітряним фільтром з моноціклоном на повітрозбірнику, масляною ванною і двома замінними поролоновими фільтрами різної щільності. При своєчасному промивання фільтруючих елементів і заміни масла в масляній ванні, цей фільтр забезпечує безперебійну і довгострокову роботу двигуна навіть в сильно запилених умовах.
Транспортні колеса оснащені пневматичними шинами з високим протектором типу "ялинка". Вони встановлюються на валу редуктора за допомогою несиметричних втулок і фіксуються шплинтами від осьового зсуву. Переставляючи колеса різними сторонами і фіксуючи шплинтами в різних отворах на валу, можна отримати три розміри колії: 315, 420 і 530 мм. Це значно розширює можливості мотоблока. Наприклад, коли потрібно працювати у вузьких просторах між грядками, можна встановити мінімальну колію, а для транспортних робіт - максимально широку. Корпус редуктора литий, чавунний, високої міцності - добре витримує вплив згинаючих і крутних навантажень. Вал редуктора, на який встановлюється фреза або транспортні колеса, має шестигранний перетин, тому абсолютно виключений оборот фрез і коліс навіть при високих навантаженнях.
Роторна фреза, встановлюється замість транспортних коліс, складається з двох півфрез - правої і лівої. На кожній півфрезі по чотири секції ножів (в кожній секції 4 ножі). Разом - 32 ножі з вуглецевої конструкційної сталі високої твердості. Діаметр ротора фрези 360 мм. Півфрези виконані розбірними, тобто можна, в залежності від умов роботи, встановити 2, 3 або всі 4 секції на вибір і отримати три варіанти ширини захоплення: 580, 870 і 1160 Це дозволяє не тільки поліпшити маневреність, але і зменшити витрату палива.
У будь-якому випадку, форма ножів і розташування їх на маточинах по плавній спіралі забезпечує плавну ненаголошений роботу фрези і рівномірне подрібнення грунту по всій ширині захоплення. Торці фрези закриваються спеціальними дисками, захищають розташовані в безпосередній близькості до зони обробки рослини від пошкодження ножами.
Для безпеки оператора, захисту його від грудок грунту і каменів, що летять з-під ґрунтофрези, яка обертається, а також для запобігання потрапляння сторонніх предметів в ротор ґрунтофрези, вона закрита зверху захисними крилами. Оскільки ширина ґрунтофрези може змінюватися, крила зроблені складеними, двосекційними, щоб в разі вузького варіанти ґрунтофрези вони не заважали роботі і не пошкоджували рослини.
У задній частині рами мотоблока встановлено причіпний пристрій (зчіпка) для підключення навісного обладнання або спеціального транспортного вантажного причепа. Це потужна неповоротна горизонтальна скоба з фіксацією навісного обладнання вертикальним шкворнем і можливістю регулювання по куту установки навісного обладнання. На це зчеплення можна встановлювати окучник, плуг або плоскорез, а також приєднати садок або копалку. Під час роботи ґрунтофрезою в зчеплення встановлюється обмежувач глибини обробки (часто його називають «глибиномір»). Під час руху вперед на робочому ходу він не дає роторної фрези зануритися в грунт глибше необхідного. Одночасно він є прекрасною опорою під час стоянки, виключає можливість випадкового перекидання або перевертання мотоблока.
У передній частині рами мотоблока приварений трубчастий бампер з ручкою для перенесення і навантаження. На бампері закріплена відкидна передня опора, яка використовується під час стоянки мотоблока. В процесі роботи ця опора забирається в підрамний простір і абсолютно не заважає руху. Бампер може використовуватися для транспортування півфрез до місця культивації: діаметр труби відповідає посадковому розміру маточин, має отвори для шплінтів.
Для приводу активної задньої навіски або для використання мотоблока в якості силового приводу для всіх стаціонарного обладнання, наприклад, зернодробилки або водяної помпи, є шпонкові вал відбору потужності діаметром 18 мм і довжиною 24 мм. В неробочому стані цей вал закривається спеціальним захисним ковпаком.
Управління мотоблоком здійснюється за допомогою трапецеидального керма, на якому розміщені рукоятки і важелі заднього ходу і зчеплення: металеві, міцні, відрегульовані на заводі на необхідне зусилля спрацьовування, але при необхідності це регулювання можна скорегувати.
Рукоятки керма полімерні, м'які, з антифрикційним рифленням, дозволяють надійно утримувати кермо навіть в умовах підвищеної вологості. На лівій ручці розташований важіль аварійного відключення двигуна (зверху) і важіль зчеплення (знизу). На правій ручці розташовані важелі включення заднього ходу і регулювання подачі палива ( «ручний газ"), необхідне зусилля для повороту якого налаштовується спеціальним затискним гвинтом-баранчиком.
Кермо мотоблока регулюється по висоті і по куту повороту щодо поздовжньої осі мотоблока. Регулювання здійснюється швидко, без застосування інструментів: досить відпустити затискні гвинти і виставити потрібне положення керма, а потім затиснути гвинти. При необхідності кермо можна розгорнути на 180 °.
Мотоблок можна придбати або повністю зібраним, або в заводській упаковці. Упаковка забезпечує повне збереження комплекту в процесі транспортування і навантаження. Збірник мотоблока не представляє особливої складності для більш-менш знайомої з технікою людини. Тим більше, що в комплект додається детальна інструкція по збірці, експлуатації та обслуговування агрегату.
Бачимо, що серед дизельних мотоблоків середньої потужності з повітряним охолодженням віддається перевага моделі ДТЗ 585Д і для застосування в домашньому господарстві, і для використання на сільгосппідприємствах. Висока надійність і довговічність мотоблока підтверджується наданням 2-річної гарантії: вам не доведеться турбуватися про ремонт. Широкий спектр застосування, простота управління, безліч налаштувань і регулювань, зручність і комфортність експлуатації мотоблока дозволять вам з легкістю впоратися з великою кількістю різних повсякденних робіт.