Загальні риси мотоблоків ТМ «ДТС»
Мотоблоки «ДТС» за якістю виготовлення, надійністю, комплектацією та обладнанням входять в преміум - сегмент сільськогосподарських машин цього класу і помітно перевершують мотоблоки інших марок. Підтвердженням надійності є розширена 2-річна гарантія виробника на всі моделі мотоблоків даної лінійки. Ці мотоблоки найзручніші і безпечні для оператора, відрізняються продуманою ергономікою органів управління, простотою в експлуатації і обслуговуванні. Не забута і естетика - нова форма крил, елегантний вигин рукояток керма, плавні лінії кожуха рульової стійки і захисної накладки в поєднанні з міцним лакофарбовим покриттям яскравого кольору відверто радують око.
На всіх мотоблоки ДТЗ встановлена не 2-швидкісна, як на мотоблоки інших марок, а 3-швидкісна коробка передач. Додаткова знижена передача забезпечує ідеальну швидкість руху для виконання посадочних і збиральних робіт з недосяжною для інших мотоблоків точністю і акуратністю. До того ж уповільнена швидкість надає додатковий комфорт оператору: в процесі роботи можна спокійно йтнеспішнім кроком, а не бігати за мотоблоком по полю.
Ще одна важлива відмінність - наявність на транспортних колесах обгінніх розблокіраторів, які значно полегшують поворот і розворот мотоблока, даючи можливість колесам в повороті обертатися з різною швидкістю, тобто діючі як диференціал
Опис і коротка характеристика
Модель ДТС 510ДН оснащена 4-х тактним дизельним двигуном потужністю 10 к.с., потужної КПП з конічним редуктором фрези. На двигуні встановлена система фільтрації впускного контактно-масляного типу з прозорим циклоном, покращує захист двигуна від абразивних частинок в повітрі.
У комплект поставки входять:
• Фреза розбірна: (2 + 1 + 1) ряду ножів справа + (2 + 1 + 1) ряду зліва. Товщина ножів фрези біля основи складає 6 мм.
• Транспортні колеса 4.00-10
Підключення активної навішування:
• Позаду КПП поздовжній ВВП і причіпний пристрій моноблочного типу для підключення активних причіпних пристроїв.
Мотоблок ДТС 510ДН це одна з найякісніших і зручних моделей мотоблоків в цьому класі
mso-border-top-alt: solid windowtext .5pt; mso-border-left-alt: solid windowtext .5pt; mso-border-alt: solid windowtext .5pt; padding: 0cm 5.4pt 0cm 5.4pt ">
Пряма через зчеплення
Тип | Дизельний з повітрянім охолодження |
двигун | Одноціліндровій чотірітактній |
Максимальна Потужність, к. С. / КВт | 10,0 / 7,4 |
Система запуску двигуна | ручний стартер+єлектро |
Кількість передач вперед / назад | 3/1 |
Привід від двигуна до трансмісіі |
зчеплення | Багатодіскове у масляній ванні, нормально розімкнуте |
Об'єм паливного баку, л | 4,0 |
Витрати паливо номінальна, г / кВт * год | 273 |
редуктор фрези | Шестеренчастій з конічнім редуктором |
Кількість секцій фрези | 8 = (1 + 1 + 2) + (2 + 1 + 1) |
Ширина захоплення фрези, мм | 620; 880; 1140 |
Діаметр ротора фрези, мм | 360 |
Глибина культівації, мм | до 200 |
Максимальна частота Обертаном фрези, об / хв. | 52; 106; 150 |
транспортні колеса | Пневматичні, 4.00-10 «ялинка» |
Розрахунковий максимальна ШВИДКІСТЬ на колесах, км / год | Уперед 4,7; 9,5; 13,5 / назад 3,0 |
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм | 1780х670х860 |
Споряджена вага на колесах / на фрезі, кг | 125/137 |