Акумуляторна викрутка AEG SE 3.6 Li 413165 призначена для свердління отворів різного діаметру і закручування шурупів. Дана модель має компактний, ергономічний дизайн, що дозволяє використовувати її в важкодоступних місцях і місцях, з обмеженим рухом. Інструмент ідеально підійде для складання меблів, кріпильних робіт і звичайного побутового застосування. Крутний момент викрутки легко регулюється і має 10 різних режимів для затягування кріплення і режим свердління, що дозволяє точно підібрати необхідні параметри для роботи з конкретним матеріалом. Завдяки намогниченность шпинделя, насадки вставляються швидко і надійно.
Технічні характеристики AEG SE 3.6 Li 413165
Тип акумулятора | LiIon |
Номінальна напруга | 3,6 В |
Ємність аккумулятору | 1.5 А * ч |
М'який крутний момент | 4,5 Нм |
Жорсткий крутний момент | 6,5 Нм |
Регулювання крутного моменту | є |
число швидкостей | 2 |
ОСОБЛИВОСТІ викрутки AEG SE 3.6 LI
| ||||||||||
ПЕРЕВАГИ
|
З моменту заснування, AEG POWERTOOLS фокусує свої зусилля на постійному оновленні модельного ряду, створення нових інструментів. У 1898 році компанія анонсувала першу переносну дриль - так з'явився на світ перший портативний електроінструмент. Століття по тому, компанія AEG як і раніше пропонує професіоналам інноваційні та високопродуктивні інструменти ... легендарне минуле ... ЯСКРАВЕ МАЙБУТНЄ ...
СПАДЩИНА електроінструментів
Придбання бізнесу електроінструменту і приладдя Atlas Copco компанією TTI в 2005 році принесло концерну не один, а два відомих світових бренду в секторі професійного електроінструменту. Поряд з брендом Milwaukee, бренд AEG дав компанії TTI всесвітнє визнання серед професіоналів і продавців, як виробника високоефективних інструментів. Спираючись на німецьке походження і довгу історію інновацій як інструменту, так і дизайну, бренд AEG допоміг посилити глобальну присутність TTI, особливо в Європі, в той час як TTI інвестував в стратегічне позиціонування AEG, як професійного бренду, повертаючи його з сектора DIY, тим самим створивши сильне взаємодія, від якого можна сміливо рухатися в майбутнє
РОЗВИТОК ПРОМИСЛОВОСТІ
З розвитком промисловості, виникла потреба в більш досконалих інструментах при провадженні судів, автомобілів і машинобудуванні, в якості підтримки промислового буму і відкриття нових можливостей для ринку. Мало того, що таке поліпшення допомогло AEG стати зростаючим промисловим центром, чиї інтереси були представлені від галузі електроенергетики та транспортування до побутової техніки, а й змогло відкрити потенційні можливості для роботи з іншими підприємствами, У 1898 році компанія анонсувала першу переносну дриль. Її вага склала 7,5 кг і діаметр свердління в сталі - 6 мм. Поява мобільності в світі промислового складання довело, що час динамічних інновацій прийшло. До початку нового століття електроінструмент AEG став продаватися по всьому світу, а прагнення компанії надати якісний інструмент для професійного використання на будівництві, в деревообробці і промисловості залишився колишнім.
ЛІДЕР У СТВОРЕННІ ФІРМОВОГО СТИЛЮ
Компанія AEG стала не тільки лідером у виробництві свого інструменту, але і в його уяві. У 1907 році після першого спільного успішного підприємства у виробництві рекламних матеріалів, компанія найняла Петера Беренса (Peter Behrens) (1868-1940) в якості художнього консультанта. Беренс - один з найвпливовіших творчих умів свого часу, був провідним новатором в живописі, графіці, дизайні та архітектура, робота якого продовжує відгукуватися луною через покоління до теперішнього часу. Серед багатьох сучасників, для яких він був джерелом натхнення, були Вальтер Гропіус (Walter Gropius), засновник школи Баухауз (Bauhaus), і швейцарський дизайнер і архітектор Ле Корбюзьє (Le Corbusier).
У своїй роботі з AEG в наступні 7 років, Беренс розширив свій функціонал від дизайну інструменту до рекламних матеріалів і навіть до інноваційного дизайну заводських будівель компанії, так наприклад AEG Turbinenhalle в Берліні, зроблено з виставкової стали і бетону, а несуча стіна - зі скла.
У своєму дизайні електричних приладів він використовував стандартні компоненти, які могли бути взаємозамінними, додаючи виробам раціональність. Він займався дизайном приміщення, так само, як і дизайном брошур і каталогів. Серед революційних концепцій, які Беренс представив під час роботи з AEG, була форма в поєднанні з функціональністю, які були важливі при спілкуванні з клієнтами. Розриваючи з настроєм того часу, який був спрямований тільки на технічні можливості, Беренс сказав: «Дизайн - це не прикраса функціональних форм, мова йде про створення форм, які узгоджуються з характером об'єкта і здатні показати переваги нових технологій». Ключовим елементом стала розробка логотипу AEG, який пройшов через низку еволюцій під впливом Беренса ..
Новий дизайн фокусувався на злитті мистецтва з промисловістю, поєднуючи античний шрифт, чисті прості лінії і геометричну форму, що скоротило зовнішню химерність попереднього логотипу в стилі «ар нуво» для зосередження на силі, могутності й ефективності бренду AEG і промислової епохи. Виходячи з цієї ідеї і його роботи в компанії, Беренс зміг розробити послідовний підхід, що веде до ідентифікації виду з інструментами, матеріалами і будівлями AEG. Створення єдиного фірмового стилю не мало аналогів в той час. І зусилля людини, що додаються для досягнення цілей компанії і збільшення впізнаваності бренду та лояльності клієнтів, дуже швидко отримали визнання.
В кінцевому рахунку, це призвело до розвитку промислових брендів по всьому світу, в той час як Беренс вважається батьком промислового дизайну і фірмового стилю.