Характеристики мотоцикла SP1 50R - 11
Основн и параметр і
Тип мотоцикла | дорожній, двомісний |
Максимальна ШВИДКІСТЬ, км / год | 9 5 |
Вантажопідйомність, кг | 150 |
Тип паливо | бензин з октановим числом не нижчих 92 |
Об'єм паливного бака, л | 13, 0 |
Середня витрат паливо, л / 100 км | 2,2 |
Напруга бортової електромережі, В | 12 |
Генератор, (напряжение, В) / (Потужність, Вт) | 14/85 |
Акумуляторна батарея - тип, Ємність, А * год | 7 |
сигналізація | - |
Замок Блокування керма | + |
Блокування замка запалювання | - |
багажник | + |
Кофр для мотошоломами | - |
комплект ЗІП | + |
Колісна база, мм | 1250 |
Конструкційна маса, кг | 110 |
Габаритні розміри, (ДхШхВ) мм | 1950 × 750 × 1210 |
двиг ун
модель двигуна | CG150D (162FMJ) |
Тип двигуна | одноціліндровій, чотірітактній, карбюраторний, з верхнім Розташування клапанів |
Робочий об'єм двигуна, см 3 | 149 |
Номінальна Потужність, кВт (к.с.) | 8,5 (11,5) |
Максімальні обороти колінчастого вала двигуна, об / хв | 8500 |
Максимальний крутний момент, Нм | 10,0 (при 5000 об / хв) |
Тип стартера | електростартер, кікстартер |
запалювання | електронні, CDI |
система охолодження | повітряне охолодження |
Тип КПП | механічна 5-ступінчаста, послідовна (схема 1-0-2-3-4-5) |
зчеплення | механічне, багатодіскове, в масляній ванні |
паливний насос | - |
паливний фільтр | змінний на паливопроводі |
повітряний фільтр | + |
Масляний фільтр | полімерна сітка |
ОБСЯГИ картера двигуна и КПП, л | 1,1 |
Тип масла | напівсінтетічне моторне масло класу SG, SF або вищє для 4-тактних мотоциклетних двигунів |
Шас и
рама | дуплексна, трубчаста каркас |
диски коліс | легкосплавні литі 5-спіцеві |
Підвіска переднього колеса | телескопічна вилка |
Амортизатори передні | масляні |
Підвіска заднього колеса | маятникова з двома амортизаторами |
Амортизатори задні | пружинно-масляні |
Привід заднього колеса | Відкрита ланцюгова передача |
Тип переднього гальма | дискові гідравлічне |
Тип заднього гальма | Барабанні механічне |
гальмівна рідина | DOT 3, DOT 4 |
Розмір шин (передня / задня) | 2,75-18 / 3,00-18 |
Тип протектора | дорожній універсальний «асфальт / грунт» |
Тиск в шинах (передня / задня з водієм / задня з пасажиром), кгс / см 2 | 1,75 / 2,25 / 2,50 |
Короткий опис мотоцикла SPARK SP150R-11
Мотоцикл SPARK SP150R-11 - легкий універсальний двомісний дорожній мотоцикл класичної компоновки, прідатній для ЕКСПЛУАТАЦІЇ як в міськіх условиях, так и в сільській місцевості.
За моделлю двигуна, ходової частині, рульова управління и ряду других характеристик Повністю аналогічній моделі SPARK SP150R-13.
Основна відмінність SP150R-11 - «Елегантна», плавний, но при цьом Цілком сучасний дизайн бензобака, бічніх накладок, підсідельного обтічніка, заднього ліхтаря, переднього и заднього крил, накладки глушника.
В цілому дизайн SP150R-11 розрахованій на аудіторію з немного більш спокійнімі смакує, чем Відверто «молодіжний» SP150R-13. До того ж, SP150R-11 має Невеликий задній багажник, Який одночасно є рукояткою для пасажира.
Крила коліс немного ширше, чем у SP150R-13, и додатково забезпечені жорсткий пластиковими бризговики. Задній ліхтар - в окремий корпусі, великий, добре помітній НЕ только ззаді, но и з боків. Паливний бак великий, Ємність 13 літрів, грушоподібної форми: его задня частина заужена и плавно стікується з сідінням - красиво и Зручне.
Глушник довгий, чорний, конічної форми, з невелика чорною захисна накладка.
В ІНШОМУ моделі SP150R-11 и SP150R-13 однакові: Мотоцикли Самі по Собі невісокі, но за рахунок відносно широких и високих паливних баків маленької не віглядають. Досить стійкі и маневрені.
За характеристиками підійдуть и для молоді (в тому числі и для дівчат), и для людей старшого віку.
Оснащені двигун ZS161FMJ виробництва корпорації Zongshen (має хорошу репутацію в українських покупців).
Двигун одноціліндровій, чотірітактній, повітряного охолодження.
Потужність 8,6 кВт (11,7 к.с.), ОБСЯГИ 149 см3.
Дозволяє розвіваті непоганий ШВИДКІСТЬ - до 95 км / ч. Двигун кріпіться до рами в п'яти точках, что Суттєво зніжує вібрацію.
Карбюратор якісний, марки KIEMA, виготовлення за японська технологією. Є додатковий паливний фільтр. Внизу картера - вікно для контролю наявності масла (не вимагає КОЖЕН раз для Перевірки вікручуваті пробку зі щупом).
Коробка передач 5-ти швідкісна, що не Кругова, а «доросла мотоциклетний»: перша ШВИДКІСТЬ включається натиском важеля вперед, інші 4 - натиском назад. Нейтральна передача - между 1-й і 2-й швидкости.
Зчеплення - класичне, з управлінням від важеля на кермі.
Ланцюгова передача відкритого типу: всегда під контролем.
Колеса Великі, 18-дюймові, як на більш потужного 200-кубових и 250-кубових мотоциклах.
Диски литі легкосплавні, з 5-ю прямими спицями. Протектор покрішок - універсальний, з помірно скроню грунтозацепамі, прідатній и для асфальту, и для грунтовки.
Гальма в оптімальній зелених сандалів: Попереду - дисковий гідравлічний, ззаді - барабанні механічний, забезпечують и хорошу дінаміку гальмування, и скроню Надійність.
Кермо середньої ширини, вигнутий, Зручний и для маневрування в місті, и для утрімування напрямку на нерівній грунтовці. Рукоятки керма напівм'які, зручне лягають в руку.
На стійках керма - гофра.
Фара орігінальної «корончатой» форми вбудована в обтічнік.
Покажчики поворотів - на еластичність кріпленнях, з помаранчевими лампочками розжарювання.
Комбінована моно-корпусна панель приладів за дизайном чітко впісується в обтічнік фари, як би складаючі з ним єдине ціле. Є спідометр, тахометр и покажчик уровня паливо - стрілочні.
Кришка паливного бака закрівається на ключ. Підніжки пасажира - відкідні.
Особливості мотоцикла SPARK SP150R-11
• Класичне компонування, елегантно и в тій же година практичний «дорослий» дизайн, дуже Привабливий Зовнішній вигляд.
• Три варіанти кольору: чорний, червоний, білий.
• Грушеподібній паливний бак має Розширення передню часть и звужену задню - водієві Зручне сідіті во время тріваліх поїздок. Лінії бака плавно перетікають в в бічні накладки и сидіння - елегантно Зовнішній вигляд.
• Обтічнік керма комбінований, двоколірній, в єдиному стилі з корпусом пріладової панелі.
• Стильна, дуже оригінальна фара з галогенові лампи, вбудована в обтічнік керма.
• Фара з гладким склом и сегментованості відбівачем, дальнє / Ближнє світло, підсвічування.
• Великий практичний, добре помітній з усіх боків задній ліхтар в окремий корпусі: сигналі гальма, габарит, освітлення номерного знака.
• Передні и задні покажчики поворотів на гнучкий кріпленнях. (Травмобезпечні, що не заважають и не відламуються при ударі).
• Бічні світловідбівачі на рульовій колонці и великий задній світловідбівач на крилі - підвіщують БЕЗПЕКУ ЕКСПЛУАТАЦІЇ.
• Вся оптика сертифікована за євростандартом - ніякіх проблем при реєстрації мотоцикла.
• Велика комбінована панель приладів: спідометр / одометр, тахометр, покажчик уровня паливо, дальнє світло, поверни, нейтраль.
• зручні напівм'які антіфрікційні рукоятки керма (забезпечують надійний хват керма и комфорт при тріваліх поїздках).
• Сучасні спортивні дзеркала у виде складного багатокутніка - хороший огляд вперед і назад.
• Протіугінній замок керма и кришка паливного бака з замком - захист від сторонніх осіб.
• Зручне напівжорстке дворівневе сидіння (дозволяє водієві добре відчуваті положення мотоцикла).
• Сидіння пасажира - повної довжина (комфортно при тріваліх поїздках).
• Зручний задній багажник одночасно служити рукоятками для пасажира ..
• Широка підніжка водія з рельєфною антифрикционной накладки.
• Відкідна підніжка пасажира.
• Двигун Zongshen об'ємом 149 см3, потужністью 8,6 кВт (11,7 к.с.) - Забезпечує Швидко і Динамічний рух у міському транспортному потоці або на путівці.
• вертикальні Розташування циліндра и надійне багатоточкове кріплення двигуна до рами зніжують вібрацію, це підвіщує комфорт и подовжує срок служби мотоцикла.
• Весь двигун, включаючі сорочку и головку блоку ціліндрів, - чорного кольору: поліпшується теплообмін, стильний Зовнішній вигляд.
• Ефективний карбюратор KEIMA, виготовлення за японська технологією.
• Додатковий змінний паливний фільтр - подовжує срок служби двигуна.
• Контрольне вікно уровня масла в картері двигуна - контроль простий І ШВИДКО.
• Механічна 5-ступінчаста, послідовна коробка передач.
• Однеплечовій важіль перемикань КПП.
• Чорний конічній глушник з чорної матовою захісної накладки, значний зніжує рівень шуму від двигуна.
• Відкрита ланцюгова передача з захисна щитком зверху - можливий оперативний контроль стану ланцюга и відомою зірочки.
• Зручне регулювання натягу ланцюга.
• Шини передніх коліс 2.75 18, задніх 3.00-18, універсальний протектор «асфальт / грунт» - хороша динаміка на асфальті и хороша прохідність на ґрунтовій дорозі.
• дискові гідравлічне гальма переднього колеса - Забезпечує швидке и надійне гальмування, что важліво в щільному міському транспортному потоці.
• барабанів механічне гальма заднього колеса - дуже надійне, має довгий срок служби.
• Два пружинно-масляні задніх амортизатора - забезпечують скроню плавність ходу и комфорт во время руху на будьяких дорогах.
• Пружини з переміннім кроком навивки забезпечують хорошу амортізацію и на асфальті, и на грунті.
• Довге пластикове заднє крило з кріпленнямі для заднього ліхтаря и для установки номерного знаку и вінесеній далеко назад додатковий пластиковий бризговики - надійно захіщають пасажира и водія від брізок бруду з заднього колеса.
• Широкий и довгий передній щиток з міцного пластику з жорсткий Додаткова бризковики надійно захіщає мотоцикл від бруду.
• захисна гумова гофра на штоках передньої вилки - захіщає стійки вилки від бруду и покращує Зовнішній вигляд.
• зручні центральна и бічна відкідні стійки - Швидко і надійно фіксують мотоцикл во время стоянки.