Повнопривідний універсальний трактор потужністю 24 к.с. оснащений трициліндровим двигуном із вертикальним розташуванням циліндрів. Напівпрозорий циклон дає змогу стежити за забрудненістю повітряного фільтра. На тракторі встановлено гідравлічне рульове управління (ГОРУ) для більш зручного й комфортного керування. Формула перемикання передач: (4+1)х2. Дводискове зчеплення. Задня навісна система модернізована й має посилені нижні тяги.
Інше електрообладнання | - |
Інше обладнання | - |
Агротехнічний просвіт, мм | 350 |
Безпечний пуск | Блокування стартера педаллю зчеплення |
Блокування диференціалу заднього мосту | Симетричний, конічний з примусовим блокуванням важелем |
Буксирувальний пристрій | Знімна маятникова серга |
Вал відбору потужності (ВВП) | Задній, поздовжній, 6 шліців, Ø35 |
Вимикач маси | + |
Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання | 2 (1 напір/злив, 1 злив) зі швидкорозривними муфтами, керування від основного гідророзподільника |
Гідроциліндр рульового управління | Двосторонній симетричний |
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм | 3400х1465х1980 |
Гальма | На задніх колесах, барабанні, з механічним приводом, здвоєні педалі |
Генератор – тип, напруга (В),потужність (Вт) | 14, 350 |
Декомпресор | – |
Додаткові підніжки | З лівого боку |
Додаткові понижуючи коробки | 2 діапазони |
Додаткове обладнання | - |
Додаткове обладнання кабіни | - |
Експлуатаційна маса, кг | 1350 |
Електророзетка для підключення причепа | Вологозахищена, 35 Вт |
Кабіна | - |
Кабіна водія | - |
Кліренс, мм | 300 |
Колісна база, мм | 1730 |
Колісна формула | 4х4 |
Колія задніх коліс, мм | 1120 - 1450 |
Колія передніх коліс, мм | 1220, 1440 |
Конструкція бічних розтяжок та укосів | Жорсткі з різьбовим регулюванням довжини |
Мінімальний радіус розвороту без гальм, м | 3,5 |
Мінімальний радіус розвороту з гальмом, м | 3,1 |
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг | 420 |
Масляний фільтр системи змащення | JX0810 |
Модель двигуна | JDM385 |
Можливість одночасного підключення ВВП та буксирування | + |
Муфта зчеплення | Пелюсткова, суха |
Номінальні оберти колінчастого валу, об/хв | 2350 |
Номінальна витрата палива, г/кВт*год | ≤275 |
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт) | 24 / (17,6) |
Номінальне тягове зусилля, кН | 6.3 |
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об/хв | 640 / 800 |
Об’єм масляного баку гідросистеми, л | 6,0 |
Об’єм масляного баку ГОРУ, л | 1,2 |
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ, л | 14,0 / 3,0 |
Об’єм мастила в картері, л | 4,0 |
Об’єм паливного баку, л | 18,5 |
Окрема реверсивна коробка | – |
Основна коробка передач | 3 швидкості |
Підігрів повітря у впускному колекторі | Електрофакельна спіраль |
Паливний фільтр грубого очищення | Прозорий відстійник з краном та сіткою |
Паливний фільтр тонкого очищення | CX7085 |
Панель приладів | П'ять окремих круглих індикаторів, без підсвічування |
Передній міст | Ведучий, вимикается, ввімкнення важелем з місця водія |
Передня навісна система | - |
Повітряний фільтр | Металева сітка і масляна ванна. Повітрозабірник винесено вгору. З прозорим моноциклоном. |
Привід гідропідйомника | Вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос |
Розмір задніх шин | 11.2-24 |
Розмір передніх шин | 7.50-16 |
Розміщення мастила гідропідйомника | Окремо в корпусі гідро підйомного механізму |
Рукоятка швидкого руління | + |
Рульове управління | Гідрооб'ємне з окремим насосом і окремим масляним баком |
Світлове обладнання | Основні передні фари, задня фара, задні ліхтарі, передні та задні покажчики поворотів |
Сидіння водія | На амортизаторі, регулюється по відстані до керма, без підлокітників |
Система запуску | Електростартер |
Система змащення | 4,0 |
Система охолодження | Рідинна радіаторна,закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини |
Стоянкове гальмо | З блокуванням основних гальм за допомогою важеля |
Теоретична швидкість руху вперед, км/год | 2,11-32,19 |
Теоретична швидкість руху назад, км/год | 1,68-7,75 |
Тип двигуна | Дизельний, 4-тактний |
Тип масла в картері | ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
Тип мастила в ГОРУ | ТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46 |
Тип мастила в картері трансмісії та переднього мосту | ТМ «ДТЗ» ТАП-15, ТАД-17 и API GL-5 (трансмісійне) |
Тип робочої рідини гідросистеми | ТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46 |
Тип трансмісії | Механічна шестеренчаста |
Турбонадув | - |
Управління гідропідйомником | Плунжерний, односекційний, трирежимний, з вбудованим запобіжним клапаном |
Формула перемикання передач | (4+1)х2 |
Число й розташування циліндрів | 3, вертикальне |
Комплектация | Металеві передні та задні крила, ящик для ЗІП |
Додаткові вантажі передні/задні, (шт. х кг) | 4х12 / 2х22 |
Задня навісна система | Універсальна 3-точкова з гидропідйомом |
Напруга та ємність акумуляторної батареї , В/А*год | Кислотна, 80 |
Об'єм двигуна, cм3 | 1532 |
Розширювальний бачок системи охолодження | + |
Тиск впорскування палива, МПа (кгс/см2) | 18,5-19,0 (185-190) |