Бензиновий двигун Weima ВТ170F-S (CL), являє собою якісний надійний мотор, розроблений за технологією Honda GX210. Потужність цього силового агрегату, становить 7 к.с. Робочий об'єм циліндра 210 см3 з відцентровим зчепленням. Система охолодження, повітряна примусова. Потік повітря, постійним потоком, надходить в вузли мотора, внаслідок безперервної роботи крильчатки. Повітря всмоктується, через отвори в кришки стартера.
Повітряний фільтр в масляній ванні. Варто відзначити, така система очищення повітря, досить ефективна. На відміну від звичайного паперового фільтра. Фільтри, які раніше встановлювалися, на більшість двигунів, показали, що не в стан справлятися з необхідною ефективністю, працюючи в курній середовищі. Сучасні повітряні фільтри на масляній ванні, прості і набагато продуктивніше.
Обслуговування такого фільтра, також досить просте. У переддень, почала тривалих робіт. Рекомендується, зняти кришку фільтра, відкрутивши баранчик. Витягти поролоновий елемент фільтра. Промити його в мильній воді, або в миючому засобі. Потім слід звернути увагу на стан масла в ємності. Якщо масло відсутня, або ви вважаєте що його кількості недостатньо, слід замінити, або ж долити машинне масло, по мітку обмежувач. Після цього, можна зібрати фільтр і приступати до тривалих робіт.
Однією з багатьох відмінних рис цього двигуна - це наявність датчика низького рівня масла в картері двигуна. Такий датчик, надійно захищає мотор, від небажаного запуску мотора, за відсутності масла. Картер має ємність 0.6 л.
Діаметр вала 20 мм. Довжина валу 52 мм. Вихідний вал, саме цієї моделі, під шпонку. Напрямок обертання, проти годинникової стрілки. Число оборотів 3600 об / хв. Це стандартні обертів двигуна, для більшості моторів, такого класу. Але варто звернути вашу увагу, на двигун, із знижуючим редуктором - це Weima BT170F-L.
Галузь застосування. Це установка двигуна Вейма 7 к.с. на генератори, мотопомпи, різне деревообробне обладнання. Наприклад, дробарка гілок з двигуном Weima, відмінно себе зарекомендувала, судячи з відгуків споживачів, які взяли собі на озброєння ці мотори.
Двигун на мотоблок 7 к.с. Маючи в наявність цей мотор, ви зможете встановити його на будь-який мотоблок, як сучасного виробництва, так і на мотоблоки старого зразка. Єдине, що слід враховувати - це посадка мотора. В сучасних сільськогосподарських машинах, установка двигуна не створить вам проблем, оскільки всі машини, будь-якого виробника, розраховані під кріплення будь-якого сучасного мотора.
Кріплення на мотоблоки більш раннього виробництва, таких як, НЕВА, КРОТ і т.д. не збігається з отворами двигуна. Але - це не проблема, оскільки є можливість, набуваючи мотор на мотоблок, придбати перехідну пластину. Така пластина перехідник, зв'яже раму мотоблока, з двигуном сучасного зразка.
Запуск двигуна здійснюється вручну, за допомогою троса стартера. Запустити двигун внутрішнього згоряння, не складе особливих труднощів. Як ви знаєте такого класу мотори, на відміну від бензинової техніки, що не вибагливі і відмінно себе зарекомендували, як при роботі в літню пору року, так і в зимовий період. Система запалювання у цього двигуна, транзисторне магнето.
Характеристики бензинового двигуна Weima ВТ170F-S (CL)