Характеристики мотоцикла SP150R-11
Основні параметри
Тип мотоцикла |
дорожній, двомісний |
Максимальна швидкість, км/год |
95 |
Вантажопідйомність, кг |
150 |
Тип палива |
бензин з октановим числом не нижче 92 |
Об’єм паливного бака, л |
13,0 |
Середня витрата палива, л/100 км |
2,2 |
Напруга бортової електромережі, В |
12 |
Генератор, (напруга, В) / (потужність, Вт) |
14 / 85 |
Акумуляторна батарея - тип, ємність, А*год |
7 |
Сигналізація |
– |
Замок блокування керма |
+ |
Блокування замка запалювання |
– |
Багажник |
+ |
Кофр для мотошолома |
– |
Комплект ЗІП |
+ |
Колісна база, мм |
1250 |
Конструкційна маса, кг |
110 |
Габаритні розміри, (ДхШхВ) мм |
1950×750×1210 |
Двигун
Модель двигуна |
CG150D (162FMJ) |
Тип двигуна |
одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів |
Робочий об'єм двигуна, см3 |
149 |
Номінальна потужність, кВт (к.с.) |
8,5 (11,5) |
Максимальні обороти колінчастого вала двигуна, об/хв |
8500 |
Максимальний крутний момент, Нм |
10,0 (при 5000 об/хв) |
Тип стартера |
електростартер, кікстартер |
Запалювання |
електронне, CDI |
Система охолодження |
повітряне охолодження |
Тип КПП |
механічна 5-ступінчаста, послідовна (схема 1-0-2-3-4-5) |
Зчеплення |
механічне, багатодискове, в масляній ванні |
Паливний насос |
– |
Паливний фільтр |
змінний на паливопроводі |
Повітряний фільтр |
+ |
Масляний фільтр |
полімерна сітка |
Обсяг картера двигуна і КПП, л |
1,1 |
Тип масла |
напівсинтетичне моторне масло класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів |
Шасі
Рама |
дуплексна, трубчастий каркас |
Диски коліс |
легкосплавні литі 5-спицеві |
Підвіска переднього колеса |
телескопічна вилка |
Амортизатори передні |
масляні |
Підвіска заднього колеса |
маятникова з двома амортизаторами |
Амортизатори задні |
пружинно-масляні |
Привід заднього колеса |
відкрита ланцюгова передача |
Тип переднього гальма |
дискове гідравлічне |
Тип заднього гальма |
барабанне механічне |
Гальмівна рідина |
DOT 3, DOT 4 |
Розмір шин (передня / задня) |
2,75-18 / 3,00-18 |
Тип протектора |
дорожній універсальний «асфальт / грунт» |
Тиск в шинах (передня / задня з водієм / задня з пасажиром), кгс/см2 |
1,75 / 2,25 / 2,50 |
Короткий опис мотоцикла SPARK SP150R-11
Мотоцикл SPARK SP150R-11 - легкий універсальний двомісний дорожній мотоцикл класичної компоновки, придатний для експлуатації як в міських умовах, так і в сільській місцевості.
За моделлю двигуна, ходової частини, рульового управління і ряду інших характеристик повністю аналогічний моделі SPARK SP150R-13.
Основна відмінність SP150R-11 - «елегантний», плавний, але при цьому цілком сучасний дизайн бензобака, бічних накладок, підсідельного обтічника, заднього ліхтаря, переднього і заднього крил, накладки глушника.
В цілому дизайн SP150R-11 розрахований на аудиторію з трохи більш спокійними смаками, ніж відверто «молодіжний» SP150R-13. До того ж, SP150R-11 має невеликий задній багажник, який одночасно є рукояткою для пасажира.
Крила коліс трохи ширше, ніж у SP150R-13, і додатково забезпечені жорсткими пластиковими бризговиками. Задній ліхтар - в окремому корпусі, великий, добре помітний не тільки ззаду, але і з боків. Паливний бак великий, ємність 13 літрів, грушоподібної форми: його задня частина заужена і плавно стикується з сидінням - красиво і зручно.
Глушник довгий, чорний, конічної форми, з невеликою чорною захисною накладкою.
Педаль перемикання передач - одноплечева, без «п'яти».
В іншому моделі SP150R-11 і SP150R-13 однакові: Мотоцикли самі по собі невисокі, але за рахунок відносно широких і високих паливних баків маленькими не виглядають. Досить стійкі і маневрені.
За характеристиками підійдуть і для молоді (в тому числі і для дівчат), і для людей старшого віку.
Оснащені двигуном ZS161FMJ виробництва корпорації Zongshen (має хорошу репутацію в українських покупців).
Двигун одноциліндровий, чотиритактний, повітряного охолодження.
Потужність 8,6 кВт (11,7 к.с.), обсяг 149 см3 .
Дозволяє розвивати непогану швидкість - до 95 км/ч. Двигун кріпиться до рами в п'яти точках, що суттєво знижує вібрацію.
Карбюратор якісний, марки KIEMA, виготовлений за японською технологією. Є додатковий паливний фільтр. Внизу картера - вікно для контролю наявності масла (не треба кожен раз для перевірки викручувати пробку зі щупом).
Коробка передач 5-ти швидкісна, не кругова, а «доросла мотоциклетна»: перша швидкість включається натиском важеля вперед, інші 4 - натиском назад. Нейтральна передача - між 1-й і 2-й швидкостями.
Зчеплення - класичне, з управлінням від важеля на кермі.
Ланцюгова передача відкритого типу: завжди під контролем.
Колеса великі, 18-дюймові, як на більш потужних 200-кубових і 250-кубових мотоциклах.
Диски литі легкосплавні, з 5-ю прямими спицями. Протектор покришок - універсальний, з помірно високими грунтозацепами, придатний і для асфальту, і для грунтовки.
Гальма в оптимальній комбінації: попереду - дисковий гідравлічний, ззаду - барабанний механічний, забезпечують і хорошу динаміку гальмування, і високу надійність.
Кермо середньої ширини, вигнутий, зручний і для маневрування в місті, і для утримування напрямку на нерівній грунтовці. Рукоятки керма напівм'які, зручно лягають в руку.
На стійках керма - гофра.
Фара оригінальної «корончатой» форми вбудована в обтічник.
Покажчики поворотів - на еластичних кріпленнях, з помаранчевими лампочками розжарювання.
Комбінована моно-корпусна панель приладів за дизайном чітко вписується в обтічник фари, як би складаючи з ним єдине ціле. Є спідометр, тахометр і покажчик рівня палива - стрілочні.
Кришка паливного бака закривається на ключ. Підніжки пасажира - відкидні.
Особливості мотоцикла SPARK SP150R-11
• Классическая компоновка, елегантний і в той же час практичний «дорослий» дизайн, дуже привабливий зовнішній вигляд.
• Три варіанти кольору: чорний, червоний, білий.
• Грушеподібний паливний бак має розширену передню частину і звужену задню - водієві зручно сидіти під час тривалих поїздок. Лінії бака плавно перетікають в в бічні накладки і сидіння - елегантний зовнішній вигляд.
• Обтічник керма комбінований, двоколірний, в єдиному стилі з корпусом приладової панелі.
• Стильна, дуже оригінальна фара з галогеновою лампою, вбудована в обтічник керма.
• Фара з гладким склом і сегментованим відбивачем, дальнє/ближнє світло, підсвічування.
• Великий практичний, добре помітний з усіх боків задній ліхтар в окремому корпусі: сигнали гальма, габарит, освітлення номерного знака.
• Передні і задні покажчики поворотів на гнучких кріпленнях. (Травмобезпечні, не заважають і не відламуються при ударі).
• Бічні світловідбивачі на рульовій колонці і великий задній світловідбивач на крилі - підвищують безпеку експлуатації.
• Вся оптика сертифицирована по евростандарту – ніяких проблем при реєстрації мотоцикла.
• Велика комбінована панель приладів: спідометр/одометр, тахометр, покажчик рівня палива, дальнє світло, повороти, нейтраль.
• Зручні напівм'які антифрикційні рукоятки керма (забезпечують надійний хват керма і комфорт при тривалих поїздках).
• Сучасні спортивні дзеркала у вигляді складного багатокутника - хороший огляд вперед и назад.
• Протиугінний замок керма і кришка паливного бака з замком - захист від сторонніх осіб.
• Зручне напівжорстке дворівневе сидіння (дозволяє водієві добре відчувати положення мотоцикла).
• Сидіння пасажира - повної довжини (комфортно при тривалих поїздках).
• Зручний задній багажник одночасно служить рукоятками для пасажира..
• Широка підніжка водія з рельєфною антифрикционной накладкою.
• Відкидна підніжка пасажира.
• Двигун Zongshen об'ємом 149 см3 , потужністью 8,6 кВт (11,7 л.с.) - забезпечує швидкий і динамічний рух у міському транспортному потоці або на путівці.
• Вертикальне розташування циліндра і надійне багатоточкове кріплення двигуна до рами знижують вібрацію, це підвищує комфорт і подовжує термін служби мотоцикла.
• Весь двигун, включаючи сорочку і головку блоку циліндрів, - чорного кольору: поліпшується теплообмін, стильний зовнішній вигляд.
• Ефективний карбюратор KEIMA, виготовлений за японською технологією.
• Додатковий змінний паливний фільтр - подовжує термін служби двигуна.
• Контрольне вікно рівня масла в картері двигуна - контроль простий і швидкий.
• Механічна 5-ступінчаста, послідовна коробка передач.
• Однеплечовий важіль перемикання КПП.
• Чорний конічний глушник з чорної матовою захисної накладкою, значно знижує рівень шуму від двигуна.
• Відкрита ланцюгова передача з захисним щитком зверху - можливий оперативний контроль стану ланцюга і відомою зірочки.
• Зручне регулювання натягу ланцюга.
• Сучасні великі легкосплавні диски чорного кольору з 5 спицями забезпечують хороші характеристики розгону і гальмування.
• Шини передніх коліс 2.75 18, задніх 3.00-18, універсальний протектор «асфальт / грунт» - хороша динаміка на асфальті і хороша прохідність на ґрунтовій дорозі.
• Дискове гідравлічне гальмо переднього колеса - забезпечує швидке і надійне гальмування, що важливо в щільному міському транспортному потоці.
• Барабанне механічне гальмо заднього колеса – дуже надійне, має довгий термін служби.
• Два пружинно-масляних задніх амортизатора – забезпечують високу плавність ходу і комфорт під час руху на будьяких дорогах.
• Пружини з перемінним кроком навивки забезпечують хорошу амортизацію і на асфальті, і на грунті.
• Довге пластикове заднє крило з кріпленнями для заднього ліхтаря і для установки номерного знаку і винесений далеко назад додатковий пластиковий бризговик - надійно захищають пасажира і водія від бризок бруду з заднього колеса.
• Широкий і довгий передній щиток з міцного пластика з жорстким додатковим бризковиком надійно захищає мотоцикл від бруду.
• Захисна гумова гофра на штоках передньої вилки - захищає стійки вилки від бруду і покращує зовнішній вигляд.
• Зручні центральна і бічна відкидні стійки - швидко і надійно фіксують мотоцикл під час стоянки.