Двигун бензиновий Weima WM170F-S (CL), являє собою потужний, а головне надійний двигун, який має потужність 7.0 к.с. Робочий об'єм цього двигуна 210 см3. Система охолодження повітряна примусова. Фільтр двигуна на масляній ванні. Захист двигуна від бажаного запуску, в момент відсутності масла в системі.
Верхнє розташування клапанів. Циліндр, розташовується під нахилом. Внаслідок застосування цієї технології, від компанії Honda. Знижується витрата палива на 20% Скорочується витрата масла в двигуні на 50% Зверніть увагу, двигун оснащений гільзою, яка виготовлена зі сплаву чавуну. Навколо гільзи, блок з алюмінієвого сплаву. Сам блок, має великі охолоджуючі ребра, для більш якісного охолодження мотора.
Система охолодження повітряна примусова. Двигун Вейма 7 к.с. охолоджується внаслідок активної роботи крильчатки. Повітряний потік, втягується через отвори в кришці стартера і розподіляється на вузли движка. Простота і надійність такого типу охолодження, вже давно завоювало довіру споживачів.
Фільтр знаходиться в масляній ванні, що в рази збільшує ефективність очищення повітря. Така система очищення, замінила застарілу, на основі паперових фільтрів. Сучасна системи фільтрації, на багато довговічніше і на порядок ефективніше. Двигуни з такою системою очищення повітря, чудово себе зарекомендували, при роботі в курній середовищі. Внаслідок чого, все сучасні двигуна, різних виробників, встановлюють цю систему, на свої мотори.
Обслуговування повітряного фільтра, досить просте. Час від часу, або в переддень, тривалої роботи, слід перевірити стан очисної системи. Рекомендується, зняти кришку повітряного фільтра, зняти поролоновий елемент фільтра, промити його в мильній воді. Потім перевірити стан масла в ємності. У разі необхідності, замінити масло, або додати його, по мітку обмежувач. Потім зібрати систему і можна приступати до роботи.
Карбюратор - це одне з відмінних рис цього мотора, оскільки розроблений на основі Японської технології. Завдяки якій, правильне змішування, палива і повітря, гарантує низьку витрату палива і якість роботи двигуна, в будь-якому діапазоні оборотів, без втрати потужності. Максимальний крутний момент 14.5 Нм при оборотах двигуна 2500 об / хв.
Багато покупців, задаються питанням, у чому саме відміну, двигуна Weima WM170F-S (CL), від аналогічного за своїми характеристиками мотора, Weima BT170F-S (CL). При аналогових показниках, відмінність все ж є. У новій моделі мотора, не тільки карбюратор, а й система запалювання, отримали деякі зміни. Система запалювання транзисторне магнето, спрацьовує у вигляді імпульсу, гарантовано спрощуючи запуск мотора, в будь-яких кліматичних умовах. Ну і кінцеве варто відзначити, дизайн з якими виконано мотор.
Залив масла в картер, може відбуватися з будь-якого зручного для вас положення, оскільки на цьому двигуні є дві дублюючі горловини. Дві горловини необхідні для тих випадком, якщо мотор буде встановлений так, що до однієї горловині, що не буде доступу, в цьому випадку, ви зможете залити масло SAE10W40, через дублюючу горловину.
Датчик низького рівня масла, грає не останню роль в експлуатації мотора. Маючи на озброєння цей датчик, ви не зможете запустити двигун 170F, якщо в картері НЕ буде мастила, тим самим ви убезпечите себе від небажаної поломки двигуна.
Запуск цього двигуна відбувається вручну, шляхом натягу троса стартера. Привести в робочий стан мотор, не складе особливих труднощів, оскільки двигун запускається, як то кажуть в народі, з підлозі обороту, в цьому можна переконається, ознайомившись з цим відео оглядом
Двигун для мотоблока - це одне з застосувань цього мотора. Вал шпонка 20 мм. Двигун Weima 7 к.с. може бути встановлений на будь-який мотоблок або культиватор. Також ці двигуна встановлюють на мотопомпи, генератори, трамбування грунту і на багато інших агрегати, де необхідний якісний двигун 7 к.с. Додаткову інформацію про можливості цього двигуна, ви зможете отримати у нашого менеджера, за телефоном, вказаним на сайті.
Характеристики бензинового двигуна Weima WM170F-S (CL)