Інверторний генератор CHAMPION C2000iS DF (82001i-DF-EU) потужністю 2000 Вт на двох видах палива від Champion Power Equipment - це компактна та унікальна модель, яка може працювати як на зрідженому нафтовому газі (LPG), так і на бензині. Розроблений у США на дослідницькій базі Champion, цей генератор забезпечує до 2500 стартових ват і 1600 робочих ват на бензині та 2250 стартових ват і 1440 робочих ват при використанні LPG, що робить його ідеальним для ваших мобільних потреб у енергії.
Зі своєю надзвичайно тихою роботою (лише 53 дБА на відстані 7 метрів) генератор ідеально підходить для кемпінгу, човнових подорожей або використання в автодомах, а також як резервне джерело енергії для основних потреб. Завдяки функції роботи на двох видах палива цей генератор забезпечить вас енергією де і коли вам це потрібно.
Ця модель оснащена зручними та надійними технологіями, такими як інноваційний диск EZ для легкого запуску та вибору палива. Технологія холодного старту гарантує, що CHAMPION C2000iS Dual Fuel (82001i-DF-EU) буде працювати навіть у морозну погоду. Цифровий дисплей надає чітку інформацію про вихідну потужність, а також про рівні олії та палива. Генератор має сенсор автоматичного вимкнення при низькому рівні олії і можливість роботи в економічному режимі, що зменшує витрати палива, рівень шуму та вплив на навколишнє середовище. Також у ньому встановлений останній розроблений від Champion LED-індикатор заправки палива, який забезпечує зручність заправки, особливо у темряві. Загалом, цей генератор пропонує вам все необхідне та навіть більше!
Купуйте цей генератор з сертифікацією CE і EU5, маючи впевненість у підтримці вашого вибору командою з обслуговування клієнтів Champion, яка пропонує 2-річну гарантію та безкоштовну підтримку на весь час використання генератора.
Головною перевагою LPG є його менші витрати на експлуатацію (зріджений газ приблизно на 30% - 50% дешевший за бензин, причому чим більший газовий балон, тим дешевшим стає газ). З підвищенням цін на паливо ця перевага стає ще актуальнішою.
З LPG ви отримуєте більше гнучкості у продовженні часу роботи генератора: використовуйте більший газовий балон, якщо потрібен довший час роботи; ви більше не обмежені об'ємом внутрішнього паливного бака.
Чистіші вихлопи дозволяють використовувати генератор у ситуаціях, де бензин недоречний, наприклад, біля їжі або на об'єктах, де з міркувань пожежної безпеки заборонено використовувати бензин.
Також з LPG немає проблем зі зберіганням палива, наприклад, неприємних запахів. Мінімальний ризик розливу палива, оскільки газ не є "вільною" рідиною, а також менший шанс крадіжки палива.
Гібридний інверторний генератор CHAMPION C2000iS DF (82001i DF-EU) має нижчі витрати на обслуговування завдяки чистішій роботі; бензин з часом розкладається і може забивати карбюратор або заважати його роботі. З LPG цієї проблеми немає, оскільки він герметично запечатаний і не піддається розкладанню, що подовжує термін служби свічки запалювання та інших компонентів генератора.
Заправка набагато простіша - просто підключіть новий балон. З огляду на заборону використання бензину та дизелю багатьма міськими радами та кемпінгами, можна очікувати, що попит на генератори на LPG тільки зростатиме у майбутньому.
Зверніть увагу, що більшість двопаливних моделей конкурентів в Україні зазвичай є "дообладнаними", що анулює гарантію виробника! В той час як Champion сам виготовляє, завдяки своїй запатентованій технології двопаливних генераторів, і їх газове обладнання встановлюються на заводі, тому 2-річна гарантія виробника повністю підтримується.
Купіть опціональний компактний комплект ParaLINK Parallel Kit (не входить у комплект) і підключіть цей інвертор до іншого інвертора Champion потужністю 2000 Вт для отримання 30 ампер потужності. Опціональний комплект для паралельного підключення дозволяє ставити два інвертори один на одного.
Гарантия | 24 міс |
Розміри в упаковці | 520x430x320 |
Максимальная мощность | 2 квт |
Обьем бака | 4.1 л |
Обьем двигателя | 79.0 см³ |
Обьем масла в картере | 0,35 л |
Производитель | США |
Рабочее напряжение | 220 В |
Топливо | Бензин |
Уровень шума | 58.0 дБ |
Шумозащитный кожух | + |
Тип двигателя | Бензиновий 1-циліндровий, 4-тактний, з повітряним охолодженням |
Тип топлива | Бензин газ пропан |
Система запуска | ручна |
Номинальная мощность | 1.6 квт |
Вага | 21.5 кг |