Технічне обслуговування автомобільного компресора
Автомобільний компресор - досить важлива річ для будь-якого автолюбителя, так як з його допомогою можна зробити підкачування шин в будь-якому місці траси. Це пристрій завжди має бути в справному стані і знаходиться в багажнику автомобіля. У автокомпрессора можуть виникнути такі несправності: перегорають запобіжники, пошкоджується провід живлення або займається обмотка або віброкатушка. Якщо апарат від оригінального виробника, як автомобільний компресор Black & Decker ASI200-XJ, можна звернутися в сервісний центр.
Правильне і своєчасне обслуговування компресора дуже важливо для його подальшої експлуатації. Перед виконанням будь-яких операцій з обслуговування компресор необхідно вимкнути, а з ресивера випустити повітря. Для того щоб відремонтувати прилад, необхідно спочатку ознайомиться з його пристроєм і особливостями. У ньому є електродвигун, манометр, циліндр і поршень, як в моделі автомобільний компресор Black & Decker ASI300.
Фахівці рекомендують проводити чистку компресора. Для цього необхідно:
- Зняти захисну решітку
- Видалити трубку і скрутити колодку циліндрів
- Оглянути циліндри і клапани, після тривалої експлуатації клапани мають потребу в чищенні.
- Фахівці рекомендують очищати поверхню з наступним поліруванням
- встановити пластини
- Прикрутити клапанну головку, зафіксуйте болти і закрутіть.
Повна заміна масла в пристрої проводиться в нагрітому стані. Фахівці не радять змішувати різні за типом масла і не використовувати продукцію низької якості, так як вона не має належних змащувальні властивості.
Після перших п'ятдесяти годин робота компресора слід перевіряти всі гвинтові кріплення, підстави головки і замінювати масло.
Фахівці радять щодня проводити огляд рівня масла і випускати конденсат. Для випуску конденсату, слід відкрити кран, розташований біля ресивера або редуктора тиску, таким чином слід чинити з авто компресор Енергомаш АК-88350.
Щомісяця потрібно проводити перевірку фільтра, при необхідності змінити його новим. Слід пам'ятати, що обладнання не можна включати без фільтра всмоктування. Тверді частинки або пил можуть пошкодити його внутрішні складові.
Два рази на рік слід проводити: повну заміну масла, очистити всі виступаючі частини компресора, перевіряти зворотний клапан, перевіряти клапани прийняття і відведення повітря. Такі рекомендації написані виробником до моделі компресор KOTO 12V-707.
У компресорі можуть збитися налаштування реле, за допомогою яких регулюють тиск. Для діагностики такого пошкодження необхідно випустити повітря і знову запустити апарат. Якщо працюючий мотор створюють шум. Необхідно скинути настройки, якщо він вийшов з ладу потрібно його замінити. Серйозною вважається проблема, коли у включеного апарату не працюють запобіжники з термозахистом. Замінити їх можна самостійно.