Тип двигуна одноциліндровий, 4-тактний, з повітряним охолодженням, OHV
Водотоннажність 149 Марка двигуна Loncin
Діаметр циліндра × хід 65 мм × 45 мм
Чистий потужність 3,2 кВт / 3600 об / хв
Чистий крутний момент 8,8 Нм / 2800 об / хв
Швидкість холостого ходу 1800 ± 150 об / хв
Коефіцієнт стиснення 8.5: 1
Обертання вала відбору потужності проти годинникової стрілки (з боку ВВП)
Режим передачі Ланцюговий режим
Шум ≤ 75 дБ (A)
Система запалювання транзисторних магнітовоспламененіе
Стартова система Початок віддачі / Електричний запуск
карбюраторних метелик
Мастильна система Splash
Система управління Центробежная маса
Очисник повітря Напівсухий, подвійний елемент
Обсяг масла 0,5 л
Обсяг паливного бака /
Вага нетто 15 кг
Розмір 336 × 290 × 348
Оптимізована конструкція глушника і повітряного фільтра забезпечує нормальне використання машини в несприятливих умовах з пилом. Унікальна конструкція вібростійкості забезпечує більш тривалий термін служби. Конструкція підвісної клапана (OHV) робить двигун з більш низькою робочою температурою і забезпечує високу потужність, надійність і довговічність. Тим часом це економить більше палива. Гільза з чавунного циліндра ефективно покращує змащувальні властивості і забезпечує велику зносостійкість, а також продовжує термін служби. Це призведе до відключення сигналізації, коли рівень масла буде низьким, запобігаючи роботу двигуна при низькому рівні масла і забезпечуючи більший захист двигуна. Він оснащений металевими кулачками і кованим колінчастим валом.
Конструкція верхнього вентиля (OHV): робоча температура двигуна низька. Він володіє сильною потужністю, ефективними характеристиками всмоктування і вихлопу, а структура OHV значно підвищує ефективність згоряння.
Легкий старт: використовується стартовий стартер, який має належний опір і забезпечує легкий запуск для жінок.
Пристрій для запалювання транзистора: це стандартне обладнання для пристрою запалювання з використанням транзисторного магніту і володіє стабільними характеристиками запалювання з низьким вигоранням, низькою витратою палива і хорошою економічністю.
Низька вібрація: професійна збалансована конструкція з низьким центром ваги дозволяє двигуну працювати плавно.
Прецизійні деталі: гільза циліндра з чавуну, металеві кулачки і кувальний колінчастий вал ефективно покращують змащувальні властивості, підвищують зносостійкість двигуна і продовжують його термін служби.
Протектор масла: уникнете роботу двигуна при низькому рівні масла і надайте більший захист двигуна.
Оптимізація та покращення: з урахуванням особливих умов експлуатації трамбувальні машини поліпшені корпус, кришка резервуара, колінчастий вал, шатун, карбюратор, стартер і навіть болт і гайка, які володіють чудовими характеристиками потужності, а також терміном служби, ніж термін служби такої ж.
Просте технічне обслуговування: верхній клапан може зменшити накопичення вуглецю, провести вибіркове обстеження на голівці блоку циліндрів, технічне обслуговування повітряного фільтра з фільтруючим елементом з пінопласту, просте обладнання і висока стійкість до пилу стануть набагато простіше.
Ідеальна сумісність: легка вага і вишуканий продукт завдяки поліпшеній конструкції глушника, стартера, повітряного фільтра і паливного бака, що більш зручно для користувачів, які несуть трамбувального обладнання.
Переглянути всі товари: https://santeho.com.ua/shop/category/stroitelnaia-tehnika/dorozhnaia-tehnika/vibrotrambovki